יום ראשון, 19 במרץ 2017

חברת "הגלידות של פלדמן" ממשיכה לחזק את אסטרטגיית מוצרי Life Style ופותחת את עונת הגלידות 2017 עם הרחבת סדרות השייק פרי וה- Cocktailהמצליחות

שבוע מתוק ונפלא שיהיה לכולנו

את סוף השבוע בבית משפחת ארז חתמנו בקרטיבים נהדרים ומרעננים. 
שלגון שרבט בטעם סוכריה עם מכונית מרוץ משגעת לדעתם של האחיינים שלי. הם התלהבו כל כך גם מטעם הארטיק וגם מצורתו, צורת סוכריה צבעונית ומתוקה והבונוס - הדובדבן שבקצפת- מכונית המרוץ הקטנה .מחווה נהדרת.

את קרחון המלון המבוגרים בינינו העדיפו. מרענן, פרשי כזה וטעים מאוד. לעניות דעתי זהו ארטיק שנולד ממש לחיך המבוגרים .הרווחנו. 
שמתי לי בפינת המקפיא עוד ארטיק אחד למפרע כדי לפתוח במתיקות את השבוע הארוך והעמוס שלי.

תודה רבה לגלידות של פלדמן..







חברת "הגלידות של פלדמן" ממשיכה לחזק את אסטרטגיית מוצרי Life Style ופותחת את עונת הגלידות 2017 עם הרחבת סדרות השייק פרי וה- Cocktailהמצליחות

בנוסף, החברה תשיק שלגון Hot Wheels חדש לילדים עם מארז הכולל שלגון שרבט בטעם סוכריה ומכונית מרוץ מדגם Hot Wheels

שי שלו, מנהל השיווק ומבעלי חברת הגלידות של פלדמן, מסר: "בקיץ 2014 הכריזה "הגלידות של פלדמן" על מהלך אסטרטגי חדש של פיתוח מוצרים מעולמות ה- Life style והשיקה בכל שנה סדרת מוצרים העונה לאסטרטגיה: בקיץ 2014 השקנו את סדרת "שייק פרי", סדרת שלגונים המכילים עד 40% פרי טבעי, סדרה הנשענת על
טרנד בריאות מעולם המיצים. בקיץ 2015 השקנו את סדרת Ice Cafe סדרת שלגונים בטעמי אייס קפה מרעננים, סדרה המגיעה מעולם של בתי קפה, עולם של בילוי, פינוק, הנאה, כיף והרבה Style. בקיץ 2016 השקנו את סדרת Cocktail – סדרת שלגונים ייחודית וחדשנית המתחברת לעולם הבילוי, חיי הלילה והבר הטרנדי המציעה שלגונים בטעמים של קוקטיילים מוכרים ואהובים: מוחיטו ליים, מרגריטה אשכולית ופינה קולדה קוקוס. מהלך זה יקבל חיזוק גם השנה עם הרחבת הטעמים בסדרות השייק פרי וה- Cocktail המצליחות והשקת סדרת שלגונים ייחודיות וחדשנית בהמשך העונה. חברת "הגלידות של פלדמן" מתכוונת להשקיע באסטרטגיה החדשה בשנים הקרובות כ-25 מיליון ₪ בהשבחת קווי הייצור, המערכות הלוגיסטיות ובהגדלת ערוצי ההפצה לשווק ופיתוח מוצריstyle Life."

דרור אשל, מנכ"ל חברת הגלידות של פלדמן, מסר: "אני גאה להכריז כי החברה הצליחה מאז הכרזת האסטרטגיה, לבסס עצמה כחברה המשיקה מדי שנה מוצרים חדשניים, יצירתיים, מתוחכמים, מלאי השראה, המשלבים בין אורח חיים נכון ועכשווי ובין עולמות של תרבות והרבה סטייל. כל זאת לצד המוצרים הוותיקים, נכסי צאן ברזל, ב"גלידות של פלדמן". בשבועות הקרובים נחשוף את הסדרה המרכזית אשר תוביל את קמפיין 2017. מדובר בסדרה מהפכנית בהשקעה של כ-7 מיליון ₪, המביאה חדשנות בעולם השלגונים, שלא נראתה בישראל ובעולם הסופר סטייל. איכות המוצרים והנגשתם לדרישות הצרכנים, תמשיך להוות בסיס לקו שהחליטה הנהלת החברה ואני מתחייב כי נמשיך להפתיע את הצרכן בשוק הגלידה מעונה לעונה."

הגלידות של פלדמן מרחיבה את סדרת שייק פרי הפופולרית ומשיקה טעם חדש: שלגון שייק פרי גויאבה המכיל 30% פרי טבעי ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל טבעיים

חברת הגלידות של פלדמן מרחיבה את סדרת Cocktail שלגונים בטעמי קוקטיילים מוכרים ואהובים ומשיקה שלגון חדש בטעם הקוקטייל הפופולרי אייריש קרים 

בנוסף, הגלידות של פלדמן משיקה שלגון חדש לילדים בשיתוף פעולה עם Hot Wheels מותג בינלאומי של מכוניות מרוץ המוביל בעולם ותציע מארז הכולל שלגון שרבט עגול בצבעים אדום וצהוב בטעם סוכריה ומכונית מרוץ מדגם Hot Wheels

מנתוני סטורנקסט (כספי, 2016)
·       גודל שוק הגלידה עומד על 881 מיליון ₪, גידול של7% מול שנת 2015
·          נתח השוק הכספי לפי קטגוריות: גלידות בחבילות ביתיות 31%,  שלגונים בודדים % 44 ,מאגדות 20%  וקינוחי גלידה %5
·       קטגורית השלגונים הבודדים צמחה ב–%  14  בהשוואה לשנת 2015
·       קטגורית חבילות ביתיות -  ללא שינוי בהשוואה לשנת 2015
·       קטגורית המאגדות צמחה ב % 3   בהשוואה לשנת 2015

הגלידות של פלדמן חושפת קו עיצובי חדש ומרחיבה את סדרת השייק פרי המוצלחת ומשיקה טעם חדש: שלגון שייק פרי גויאבה המכיל 30% פרי טבעי ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל טבעיים

סדרת "שייק פרי" הינה סדרת שלגונים המכילים עד 40% פרי טבעי ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל טבעיים הנשענת על טרנד בריאות מעולם המיצים.

לאור ההצלחה הגדולה של סדרת השייק פרי שהושקה ב-2014, החליטה חברת הגלידות של פלדמן להשיק קו עיצובי חדשני עם דגש על טרנד ה- "MARKET STYLE" אריזה שמשקפת את דוכן הפירות ולוח הגיר בשוק הגורמה. הטעם  החדש שלגון שייק פרי גויאבה שהוחלט על ייצורו עקב דרישת צרכני השייקים, מצטרף לשאר הטעמים בסדרה: מנגו פסיפלורה, תות בננה ואננס קוקוס.

סדרת שלגוני 'שייק פרי' של הגלידות של פלדמן משווקת ברשתות השיווק ובשוק הפרטי במאגדות של 6  ו-4 יחידות ובאריזה בודדת בשוק האימפלס (פיצוציות, מכולות ועוד).

  • שלגון שייק פרי גויאבה – מחיר מומלץ לצרכן: 7.00 ₪.
  • כשר פרווה, בהשגחת חוג חתם סופר ב"ב 
  • להשיג בחנויות הפרטיות ברחבי הארץ

חברת הגלידות של פלדמן מרחיבה את סדרת Cocktail שלגונים בטעמי קוקטיילים מוכרים ואהובים ומשיקה שלגון חדש בטעם הקוקטייל הפופולרי אייריש קרים 

בקיץ 2016 השיקה חברת "הגלידות של פלדמן" את סדרת Cocktail – סדרת שלגונים ייחודית וחדשנית המתחברת לעולם הבילוי, חיי הלילה והבר הטרנדי בטעמים של קוקטיילים מוכרים ואהובים: מוחיטו ליים, מרגריטה אשכולית ופינה קולדה קוקוס.

בעקבות ההצלחה הגדולה של סדרת הקוקטייל החליטה החברה להרחיב אותה ולהשיק שלגון חלבי חדש בטעם הקוקטייל הפופולרי אייריש קרים.   

שלגוני הקוקטייל של "הגלידות של פלדמן" משווקים בשוק האימפלס (פיצוציות, מכולות וחנויות המפעל) ובאריזת מאגדת ברשתות השיווק.

  • שלגון Cocktail אייריש קרים – מחיר מומלץ לצרכן: 5.00 ₪.
  • כשר חלבי, בהשגחת חוג חתם סופר ב"ב.
  • להשיג בחנויות הפרטיות וברשתות השיווק ברחבי הארץ

"הגלידות של פלדמן  משיקה שלגון חדש לילדים בשיתוף פעולה עם Hot Wheels מותג בינלאומי של מכוניות מרוץ המוביל בעולם ותציע מארז הכולל שלגון שרבט עגול בצבעים אדום וצהוב בטעם סוכריה ומכונית מרוץ מדגם Hot Wheels"

הגלידות של פלדמן מחזקת את קטגוריית הילדים ומשיקה שלגון חדש לילדים בשיתוף פעולה עם Hot Wheels מותג בינלאומי של מכוניות מרוץ המוביל בעולם ומציעה מארז הכולל שלגון שרבט עגול בצבעים אדום וצהוב בטעם סוכריה ומכונית מרוץ מדגם Hot Wheels. סה"כ בסדרה 6 סוגי מכוניות מרוץ שונים מסידרת Hot Wheels.

מכוניות Hot Wheels נוצרו לראשונה בשנת 1968, הם עשו מהפכה במשחקים המיועדים לילדים. כיום 40 שנה אחרי Hot Wheels הינו מותג בינלאומי, שמייצר את המכוניות המדליקות ביותר שניתן לדמיין, בגדלים הנעים החל במיניאטורות ועד לגודל מלא. Hot Wheels  פופולארית מאוד גם בקרב אספנים מבוגרים. בכל שנה, מציגה החברה קו חדש של מכוניות חדשות, מסלולים וסטים של משחק.

חברת מאטל (חברת הצעצועים הגדולה בעולם, המייצרת את המכוניות) מעריכה כי 41 מיליון ילדים משחקים במכוניות Hot Wheels, לאספן הממוצע יש מעל 1,550 מכוניות, ולילדים בגילאי 5 עד 15 יש בממוצע של 41 מכוניות.

  • שלגון Hot Wheels - מחיר מומלץ לצרכן: 7.40 ₪.
  • כשר פרווה, בהשגחת חוג חתם סופר ב"ב. 
  • להשיג בחנויות הפרטיות ברחבי הארץ.

"הגלידות של פלדמן" מרחיבה את משפחת הקרחונים הפופולרית שלה ומשיקה קרחון חדש בטעם מלון

קרחון מלון מצטרף למשפחת הקרחונים המשגשגת של הגלידות של פלדמן, בעלת מגוון הטעמים הרחב ביותר בסגמנט הקרח הקיים בשוק: ענבים, לימון, פטל, משמש, אננס, קולה, דובדבן, רמזור, מנטה, אבטיח, פסיפלורה ,סוכריה על מקל ולימונענע גרוס.

כל מוצרי חברת "הגלידות של פלדמן" בכלל ומוצרי הקרח של פלדמן בפרט, מיוצרים בסטנדרטים מחמירים ומכילים צבעי מאכל טבעיים בלבד.

  • קרחון מלון  – מחיר מומלץ לצרכן:  1.5 ₪.
  • כשר פרווה, בהשגחת חוג חתם סופר ב"ב.  
  • להשיג בחנויות המפעל ובחנויות הפרטיות ברחבי הארץ.

"הגלידות של פלדמן"

החברה נוסדה בשנת 1945 ונמצאת בבעלות משפחת פלדמן – שלו. לחברה קו מוצרים רחב לשוק הפרטי, לבתי העסק ולשוק המוסדי המונה כ- 250  מוצרים שונים. את מוצרי "הגלידות של פלדמן" ניתן להשיג ברשתות שיווק, ב- 74 חנויות משווקים מורשים הפזורות ברחבי הארץ ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ. אתר האינטרנט של החברה:  http://www.fld.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה