יום שישי, 31 במרץ 2017

אתר bela.co.il וההזמנה שלי החודש - קרם לחות של garnier לעור מעורב עד שמן





ערב נעים חברות ועוקבות יקרות



אתר bela.co.il מזמן הפך עבורי מקום להזמין בו את כל מה שאני צריכה לבית בתחום הטיפוח, הטואלטיקה, חומרי הניקוי, עולם הבריאות ועוד. כמו סופרמרקט גדול און ליין ,כיף בלחיצת כפתור להוסיף לסל מה שצריך וגם מה שפחות. היתרון הוא שהכל מגיע תוך יומיים, שלושה עד הבית וכעת לכבוד הפסח - משלוח חינם עד הבית בקניה מעל 180 ש"ח. המחירים נהדרים ויש מבצעים שווים. 
ואני אומרת זאת מתוך ניסיון אישי. אתר ידידותי למשתמש/ת!, מחירים ומבצעים שבועיים, חודשיים, לכבוד חגים וכו'. משתלם ביותר, הכנסו ונסו ורק תודו לי.

החודש קיבלתי לנסות את קרם הלחות של garnier- קרם לחות למראה עור מאט לעור שלי- שהוא עור מעורב עד שמן.
המוצר מתאים לעור רגיש, נבדק דרמטולוגית , בישראל.ללא פארבן נספג במהירות, נטול שומן oil free.
מויסטר מאצ' של גרנייה הינו דור חדש של קרמי לחות ל- 24 שעות (יום שלם מחזיק מעמד על העור). המותאמים במיוחד לצרכיו הייחודים של עורך. לשימוש יומיומי.
מועשר בתמציות צמחים המורכבות ממינרלים ורכיבים מזינים המסייעים באיזון הלחות לה זקוק עורך.
מועשר בתמציות תה ירוק מטהרות המעניקות לעור מראה מאט ואחיד לתחושת רעננות לאורך כל היום.
קרם במרקם קליל שנספג במהירות ואינו שמנוני. למרוח בבוקר ו/או בערב על עור הפנים .
עוזר בשיפור מרקם העור באופן ניכר.
איך להשתמש?
יש למרוח את הקרם בכל בוקר ו/ או ערב על עור פנים נקי בעיסוי סיבובי קל ממרכז הפנים כלפי חוץ


אני ניסיתי במשך שבוע, ניכר שיפור במראה עור הפנים. הוא נראה בריא, חיוני ורענן ואינו מבריק ושומני. בדיוק מה שחיפשתי לעור פניי.

מה שכיף מאוד עם אתר bela.co.il, כל פעם שאני עושה משלוח של מוצר, מקטן עוד משלוח גדול יותר של כמה מוצרים שווים. תמיד יש הפתעה קטנה במתנה מבלה והפעם דוגמית מחברת אהבה- תחליב גוף.
כיף לעבוד מול חברה ואתר כל כך מפנקים ,מקצועיים ,המכילים בחובם את כל מה שאני צריכה ורוצה לטיפוח האישי שלי ובכלל להמון דברים אחרים.

תודה רבה וחג שמח.

הזמינו לפני החג כל אשר אתן זקוקות .הכנסו לאתר ותיווכחו.











קישור לאתר -

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה