יום שני, 6 במרץ 2017

לקראת יום האישה הבינלאומי - קפה עלית משיק קפסולות - "קפה עלית הונדורס" המבוססות על פולי קפה שנרכשו מחוות בבעלות נשים בהונדורס

צהרים טובים..









אמש שוב נחתו אצלי בבית מוצרים מפנקים מבית עלית/שטראוס והפעם אחד האהובים עליי- מתחום הקפה.

מכונת נספרסו אצלי עושה שעות נוספות ולמען האמת כמעט ואיננו רוכשים את הקפסולות המקוריות. יש חלופיות מדהימות ואנחנו נהנתני קפה לא קטנים ,כולנו מהקטנה ועד ה"גדול".

נהנים ללגום קפה איכותי ומשובח עם ארומה מצויינת וללא סוכר לכולנו.. 
וכעת בהשקה הזו של הקפסולות המבוססות על פולי קפה מחוות בבעלות נשים בהונדורס, כולי מתמלאת גאוות יחידה נשית וכן עדיין אין שוויון מגדרי והדרך עוד ארוכה ,אז משנקרית לפני ההזדמנות לתמוך בעסקים של נשים, לקדם כמה שאפשר נשים בכדי שאי פעם נגיע למצב שהמשכורות שלנו תהיינה שוות, ולא יהיו אפליות על רקע מין.
אז אם אני יפית מרמת גן יכולה להועיל במשהו, אז אדרבה. וגם להנות , בכלל מושלם.
הקפה נמצא כטעים מאוד, ארומתי וחזק לאוהבים את הקפסולות העוצמתיות יותר.


לרגל יום האישה הבינלאומי, המותג קפה עלית מקבוצת שטראוס, יצר מהדורה מוגבלת של קפסולות אספרסו 100% הונדורס המבוססת על פולים מחוות גידול בבעלות נשים בכל רחבי המדינה (הונדורס).
הונדורס נחשבת לאחת ממקורות הקפה האיכותי המובילים בעולם. כענף יצוא עיקרי של המדינה, הוא מאופיין בעבודה של נשים לאורך כל שרשרת היצור, אך מסורתית הכסף הגיע לבעלי החוות, לרוב גברים, ולא הועבר למשפחות. על מנת לצמצם את אי השוויון במדינה ולהעצים את הנשים העובדות, הוקם ארגון comocup שעודד נשים להקים חוות עצמאיות לגידול קפה וחיבר אותן ליצרני הקפה הגדולים בעולם. אחת מהן היא שטראוס קפה. בארגון חברות 286 נשים והמוצר הראשון יושק כאמור לקראת יום האישה.

אלעד רביד, מנהל השיווק של שטראוס קפה ישראל: "שיתוף הפעולה עם חוות קפה בבעלות נשים בהונדורס, היא הזדמנות להציע , לא רק קפה איכותי במיוחד, עם מאפיינים ייחודיים לאזור הגידול, אלא גם לספר את הסיפור של הנשים שמגדלות אותו. אנחנו שמחים לחשוף את קהל אוהבי הקפה לסיפורן של הנשים האלה שהצליחו להתבלט באחד מענפי החקלאות המפוארים במדינתן ומאמינים שהמודעות החברתית היא חלק מחווית הקפה ועוד סממן להתפתחות תרבות של קפה גם בישראל".
על קפסולות קפה עלית הונדורס: תערובת ממקור יחיד, 100% פולי ערביקה המגיעים מחוות גידול המנוהלות ע"י נשים, החווה נמצאת בהרים של marcala, montecillos בגובה רב של 1430 מטר מעל גובה פני הים. הגובה הרם בשילוב האדמה הוולקנית והאקלים יחד עם הרמוניה מלאה של האדם והסביבה יוצרים קפה ייחודי עם עושר טעמים וארומה נפלאה. גידול שיחי הקפה נעשה ע"י שימוש בשיטות חקלאיות מתקדמות, קילוף הקליפה מתבצע מיד לאחר הקטיף שנעשה אך ורק באופן ידני סלקטיבי. לאחר מכן פולי הקפה עוברים התססה- פרמנטציה במיכלים מיוחדים במשך 24 שעות ולאחר מכן ייבוש בשמש.
תנאי הגידול והעיבוד המיוחד יוצרים ארומה פרחונית של יסמין ולבנדר. הקלייה מעודנת, מדגישה מרקם מלא עם חמיצות של אשכולית ועושר טעמים של דבש מתוק עם נגיעות של שוקולד, קרמל, וניל.
הגובה הרם, בשילוב האדמה הוולקנית והאקלים הייחודי יוצרים תערובת קפה עשירה.

מהדורה מוגבלת, עד גמר המלאי, להשיג בחנויות נבחרות ובאתר קפה עלית.
הקפסולות החדשות מתאימות לשימוש בכל מכונות nespresso.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה