יום שבת, 25 במרץ 2017

דורות משווקת לרגל חג הפסח את מוצרי השום והתיבול במגשיות חדשות למגוון תבשילי החג

שבוע טוב.


השבוע נחתו אצלי המגשיות החדשות של דורות. זה לא סוד שאנו משתמשים בשום של דורות כבר דורות... בשיא הרצינות, זהו מוצר חובה אצלנו בפריזר, טחינה ביתית, רוטב לפסטה, לפיצה ,אנטי פסטי מגוון ולתיבול סלטים שום הכי פופולרי למעשה ומוביל אצלנו את הקו של "דורות".
כיף ונוח מאוד להכין סחוג ביתי ולהוסיף מהכוסברה המוכנה בקוביות של "דורות". אפשר להכין ממרחים טובים וביתיים ,ג'ינג'ר לאוכל אסייתי ועוד ועוד.

השבת הכנו אנטי פסטי צבעוני עם שום ובזיליקום ולחמניות שהוספנו להן לבצק- בצל קצוץ ומטוגן. יצאו מדהים.




שום כתוש, בצל קצוץ ומטוגן, כוסברה, פטרוזיליה, ביזיליקום , ג'ינג'ר ומגוון רטבים ובהם שום ודבש, עגבניות בזיליקום, פסטו, סצ'ואן ועוד, ארוזים במגשיות להקפאה- יעשירו כל תבשיל בטעם וארומה נפלאים. מגשיות התיבול של דורות מושקות לרגל החג במתכונים משופרים ובעיצוב חדש.

הפסח הזה עומד להיות הרבה יותר קל, חברת "דורות" - יצרנית מוצרי השום והתיבול מקיבוץ דורות, משווקת לרגל חג הפסח את מוצרי השום והתיבול מתוצרתה באריזות נוחות חדשות ובעיצוב חדש. שום כתוש, בצל קצוץ ומטוגן, כוסברה, פטרוזיליה, בזיליקום, ג'ינג'ר ומגוון רטבים בהם שום ודבש, עגבניות בזיליקום, פסטו, סצ'ואן ועוד, מוגשים במארזי נוחות להקפאה, מחולקים ליחידות בכמויות מדודות המאפשרות שימוש לפי טעם רצוי. מוצרי "דורות" משווקים לרגל החג במתכונים משופרים, בחיזוק הרכיבים הטבעיים, כתושים וקצוצים , ישדרגו כל תבשיל ומאכל באופן פשוט, נוח וקל.
מגשיות התיבול המחודשות של "דורות" מהווים מהפיכה בתחום צריכת תבלינים ועשבי תיבול. לדברי איילת שעבני, מנהלת השיווק של דורות, החברה ערכה מחקר מקיף במשך שנה מסגרת שיפור המוצרים. "הכיתוש והקציצה הפכו גדולים יותר להדגשה יותר גדולה של הטעמים והארומה, הגדלנו את הכמות בכל יחידה והחלפנו את הרדיד והמכסה לכזה השומר היטב על הטבליות ולנוחות שימוש מקסימלית. אנו בטוחים שכל מי שעושה שימוש במוצרי התיבול שלנו חווה הכנת אוכל באופן חדש, כזה המעודד אותו לשלב תיבול טרי במזון באופן פשוט וקל".

כשר בהשגחת הרבנות שדות נגב וכשרות למהדרין הרב אפרתי.

מחיר מומלץ לצרכן 8-12 ש"ח לאריזות 80 גרם.

להשיג ברשתות השיווק המובחרות.













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה