יום רביעי, 22 במרץ 2017

ב- 5/5/17 יתקיים אירוע הפילאטיס הגדול בעולם לשבירת שיא גינס העולמי, לרגל ציון 40 שנות פילאטיס בישראל, בהשתתפות 5,000 מתאמנים ובהנחיית דליה מנטבר,

אחר הצהריים ברוכים.

אתמול כמעט לפני 24 שעות הייתי בשיעור פילאטיס עם כוהנתו - דליה מנטבר שנדמה שנמצאת עמנו מאז ומתמיד, למעשה מאז צעירותי היא זכורה לי כתותחית של הוראת הפילאטיס בצורה נהדרת.
דליה היא אלופה, מצחיקה עם חוש הומור, בלתי נלאית, חרוצה, ולא נס ליחה. כל הכבוד על השיעור אתמול ,אפשר לומר שהרבה "בטטות כורסה" כמוני - השתתפו אתמול בשיעור. שהרי אני- מלבד הליכות ברגל והרבה לעבודתי, פחות עושה "התעמלות" אבל אתמול חשתי מה זה סיפוק משיעור ספורט מדהים עם האחת והיחידה- דליה מנטבר.

כולנו יכולות לתרום ליום הפילאטיס הגדול בעולם- שישבור שיא גינס- 5.5.17 בספורטק צפון תל-אביב. לכו בהמוניכן. כדאי ,זה תענוג של שיעור מספק.











חמסה חמסה ישראל שוברת שיא גינס!
ב- 5/5/17 יתקיים אירוע הפילאטיס הגדול בעולם לשבירת שיא גינס העולמי, לרגל ציון 40 שנות פילאטיס בישראל, בהשתתפות 5,000 מתאמנים ובהנחיית דליה מנטבר, הכוהנת הגדולה של הפילאטיס בישראל ובשיתוף פעולה  עם דלתא פיט.
המטרה – לשבור שיא גינס כחול לבן, לעקוף את תורכיה (מחזיקת השיא) ולהפוך את ישראל
למעצמת הפילאטיס הגדולה בעולם.

האירוע יתקיים ביום שישי 5.5.17 בספורטק צפון ת"א, במעמד שרת התרבות והספורט מירי רגב, ראש עיריית ת"א רון חלדאי ונציג גינס העולמי, ויכלול תרגול מתיחות בהנחיית המתעמלת האולימפית  נטע ריבקין, שיעור הפילאטיס הגדול בעולם בהנחיית דליה מנטבר והכרזה על שיא גינס. האירוע יארח הפנינג ספורט ואקספו מרהיב (שאליו הכניסה חופשית). ההשתתפות בשיעור אינה דורשת ידע מוקדם או ניסיון בפילאטיס.

שיגעון הפילטיס הישראלי כובש את שיא גינס. הכול התחיל בשנת 1977 בה רכשה דליה מנטבר את הזכויות לשימוש בטכניקה, הוסמכה כמאסטר בפילאטיס, והפכה לבעלת מכון הפילאטיס הראשון בישראל והשלישי בעולם. בימים אלו לקחה על עצמה דליה מנטבר אתגר חדש – להביא 5,000 משתתפים לשיעור הפילאטיס הגדול בעולם, לכבוש את שיא גינס העולמי, ולמצב את ישראל כמעצמת הפילאטיס הגדולה בעולם.

לרגל ציון 40 שנות פילאטיס בישראל יופק אירוע הפילאטיס הגדול בעולם, לצורך שבירת שיא גינס העולמי (המוחזק כיום ע"י תורכיה בה נערך ב- 2013 אירוע בהשתתפות 3,486 נשים). האירוע השואף לארח כ-5,000 משתתפים יתקיים בהנחיית דליה מנטבר, ביום שישי 5.5.17 בספורטק צפון תל אביב, ובמסגרתו יתקיים הפנינג ספורט ואקספו מגוון וססגוני. האירוע בחסות ראשית של DELTA FIT, ובחסות: רונית רפאל, דו פונטו תכשיטים, מי עדן, CREMA ולאשה, וזוכה לתמיכת עיריית ת"א ומשרד התרבות והספורט, במעמד השרה מירי רגב ורון חולדאי, ועומד בסטנדרטים ובנהלים הקשוחים של שיא גינס.

אירוע הספורט וההפנינג יפתח לקהל הרחב בשבע בבוקר באקספו מרהיב וססגוני של מוצרי ספורט, אופנה ולייף סטייל – חנות קונספט של דלתא, מתחם טיפולים של רונית רפאל, בר מרכזי בחסות HOEGAARDEN ROSEE, דוכנים, חנויות ובתי קפה. במרכז המתחם תעמוד דליה מנטבר כדי להעביר את שיעור הפילאטיס הגדול בעולם שיארך כ 45   דקות. שטח האימון שמול הבמה המרכזית יחולק למאה קוביות של חמישים משתתפים בכל קובייה, כולל משקיף (סה"כ מאה משקיפים שתפקידם לוודא שכל המשתתפים לוקחים חלק פעיל בשיעור, על פי דרישות גינס). לפני תחילת השיעור יתקיים חימום עם המתעמלת האולימפית נטע ריבקין, ולאחריו דברי פתיחה כדי 'לעודד' את המשתתפים במסר חשוב – אין  צורך בידע מוקדם והשיעור מיועד לכל אחד. כדי להכין לשיעור


את אותם המשתתפים שאינם בקיאים בשיטת הפילאטיס, יוכנו  סרטונים קצרים שיועלו ליו טיוב ולאתר האירוע לקראת האירוע, ויציגו את התרגילים המיועדים. 
בסיום השיעור יתקיים טקס מרגש בו יכריזו על שבירתו של שיא גינס, במעמד שרת התרבות והספורט, ראש העיר ומשקיף מטעם גינס.

עלות ההשתתפות באירוע במכירה מוקדמת 75 ₪ + 5 ש"ח לרכישת מזרון (שעלותו בשוק 50 ₪) כולל מתנה - ערכת מוצרים מפנקת של נותני החסויות ובקבוק ליטר של מי עדן שיחכה למשתפים בעמדה -  מחיר הזהה למחירו של שיעור פילאטיס סטנדרטי, ומקנה השתתפות בשיעור לא סטנדרטי... הנחות נוספות (דרך קוד הנחה) למנויי לאישה, חברי עמוד הפייסבוק של עיריית ת"א, חברי מועדון דלתא פיט ועוד. בנוסף, תהיינה למעלה מ 100 הגרלות יקרות ערך, בין המשתתפים.

לאתר האירוע:  http://pilatesrecordil.co.il/






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה